poniedziałek, 12 września 2016

Ciasto czekoladowo-malinowe z gruszkami

HA! Udało się ♥

Upiekłam to ciasto bo jest przepiękne!!! I okazało się że jest też przepyszne.
Przepis jest z bloga Weganon:
http://weganon.pl/2016/09/ciasto-czekoladowo-malinowe-z-gruszkami.html

W moim wykonaniu zostało trochę zmodyfikowane, ponieważ chciałam skorzystać ze składników, które miałam. Efektem tego stało się nie wegańskie ale zmiana jest tylko

1. Mąkę orkiszową zmieniłam na mąkę owsianą + pszenną (w proporcjach 2 do 1)
2. Mleko roślinne zmieniłam na zwykłe

+ kilka wskazówek:
1. Mieszanie namoczonego lnu z olejem warto zrobić mikserem bo inaczej ciężko połączyć te 2 składniki
2. Mieszanie lnu z olejem oraz mleka i malin - też polecam z użyciem miksera
3. Moim zdaniem można dać więcej malin ale pewnie kosztem odjęcia trochę mleka żeby nie było za wodniste
4. Piekłam około godziny i zostawiłam jeszcze na trochę w ciepłym piekarniku. Wydaje mi się, że inaczej może wyjść za mokre ponieważ gruszki puszczają sporo soku
5. Nacięcia gruszek warto zrobić dość głębokie żeby ładnie było je widać - płytkie zlewają się z powrotem w jednolitą powierzchnię

Polecam bo robi się łatwo a jest pyszne!
Rurka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz